понеделник, 30 април 2018 г.

Амине Гюлше от "Сега и завинаги" бе изненадана от Месут Йозил за рождения си ден


Днес (30-и април) рожден ден празнува Амине Гюлше!

Любимката на зрителите от турския сериал "Сега и завинаги" бе сюрпризирана от любимия си Месут Йозил точно в полунощ! Торта, балони, свещи и рози бяха само част от изненадата... Какъв подарък е получила екранната Нур обаче не става ясно...

Амине сподели радостта си с последователите си в Инстаграм. Красавицата, която днес става на 25, използва социалната мрежа, за благодари на половинката си: "Много благодаря на любовта на живота ми за прекрасната изненада, която направи вечерта ми изумителна! Много те обичам!"...

"Влизам в още една годинка... Благодаря на всички, които ме уважиха и ми честитиха! Благодарна съм, че Ви има!", обръща се към почитателите си Гюлше...