петък, 1 декември 2017 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 28-и ноември (вторник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 28-и ноември, ден вторник.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz). Показани бяха още епизоди от "Жена" (Kadın), "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler), "За дъщерите ми" (Kızlarım İçin) (премиера), "Прости ми" (Beni Affet), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy), "Елиф" (Elif) и "Комшии" (Komşular).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) (еп.82) на ATV с рейтинг 9,91%.

3. "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler) (еп.6) на Star TV с рейтинг 6,80%.

4. "Жена" (Kadın) (еп.6) на FOX TV с рейтинг 6,70%.

12. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.227) на Star TV с рейтинг 3,96%.

21. Премиера: "За дъщерите ми" (Kızlarım İçin) (еп.1) на Kanal D с рейтинг 3,14%.

22. "Елиф" (Elif) (еп.612) на Kanal 7 с рейтинг 3,02%.

23. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1264) на Star TV с рейтинг 2,89%.

53. "Комшии" (Komşular) (еп.17) на FOX TV с рейтинг 1,13%.