събота, 11 март 2017 г.

Хосе Рон и Кристиан де ла Фуенте се скараха


Спорът се разрази в социалните мрежи. Рон критикува Де ла Фуенте заради едно видео.


Протагонистът на "Дива земя" е горд и въодушевлен от този проект, дотолкова, че показва непрекъснато на феновете си снимки от ежедневната му работа. Точно една от тези публикации бе детонаторът на спора с Хосе Рон, протагониста на "Да се влюбиш в Рамон". Във въпросното видео се вижда как Кристиан де ла Фуенте изкоренява едно дърво с текст към него: "Когато няма джим(фитнес)... да го дадем на дървото!"

"Когато няма джим, да го дадем на дървото? Чета и не вярвам. Само се надявам, че сеете повече, отколкото разрушавате", коментира Хосе Рон. Чилиецът бързо отговори на думите му и каза, че става дума за зона, предназначена за сечене "и очевидно има план за залесяване (и ако виждате, ме снимат за теленовелата... героят ми се занимава с това)".

Минути след това Диего Оливера, който също играе в "Дива земя", защити колегата си Де ла Фуенте с дълъг коментар, в който, в началото, се извинява на Рон, че му отговаря в публичното пространство. Определи коментарът му като "абсолютно опортюнистичен". "С това искам да те помоля, преди да кажеш нещо иронично, да се свържеш с продукцията или с нас, за да изясним съмненията, които имаш".

Продуцентът на "Дива земя" Салвадор Мехия също бе замесен и той изясни, че наистина ставало дума за болно дърво. "Ще сложим десет за всяко паднало".

Изглеждаше, че така нещата ще се успокоят, но дори се задълбочиха. В радиопредаване Хосе Рон увери, че Кристиан толкова се обидил от коментара му, че веднага го изтрил. И не само това - дори го блокирал от социалните си мрежи. "Кристиан го обезпокои много коментарът ми и ако го е засегнал, значи има причина. Аз имах предвид неговия текст към видеото. Той знае защо на мен ми стана неприятно, няма защо да давам обяснения за нищо. Изненадах се, че той изтри коментара ми, блокира ме в Инстаграм и ме изкарва сякаш аз съм страхливецът", сподели Рон.

Кристиан не остана по-назад и увери пред няколко медии, че въпреки че е знаел, че всичко било част от записите на теленовелата, направил всичко възможно да се свърже с Хосе и да изяснят нещата, нещо което Хосе Рон отрича да е направил.

Съобщавайки за спора между двамата в предаването на Телевиса "Днес", на Хосе Рон му се стори, че водещите защитиха Кристиан и той подскочи срещу тях: "По-лесно е да защитиш приятел...Не говорете само за да говорите. Проучете първо нещата", 
при което една от тях, Галилея Монтихо, която е и актриса, му отговори: "Не говорим за приятели, нашата работа е да говорим. Казах само, че ти като актьор не знаеш целия процес, през който се преминава, за да се заснеме една сцена. Не просто идват камерите на Телевиса, компания, където и ти работиш. Утре може да ти се падне на теб да снимаш подобна сцена със сечене на дърво. И какво ще кажеш - "Не, не искам, защото такава ми е позицията"? Ти си актьор, разбирам гледната ти точка за дърветата, но мисля, че този, който трябва да проучи предварително нещата щом те боли толкова, че твоята компания прави това, си ти. Има процес, логистика, позволение да се извади, за да се снима дадена сцена".

Ето и въпросното видео: