петък, 24 март 2017 г.

Вие пожелахте: Жанкарлос Канела


Думата, която го описва, е музика, защото той диша и излъчва точно това. Той живее в постоянна мелодия.


Роден и израснал в Маями, Жанкарлос Канела е музикант, композитор и актьор, признат на международно ниво. Големите му хитове “Amor Quédate”, “Bajito”, “Baby” и “Pa Que Me Invitan” са оглавявали за дълго Billboard за латиномузика. Също така е притежава няколко платинени и диамантени дискове. През 2013 подписва с Universal Music Records и пуска третия си и най-скорошен албум “JEN”. Като актьор се е снимал в продукции на испански и английски. 

Талантът му пред камерите е показал, че е голям актьор, но не може да не се забележи, че неговата страст е друга. Да не се спира пред нищо, може би е неговият начин да жъне успех и да печели награди, най-ценната от която е обичта и подкрепата на феновете си. 

Жанкарлос има син от актрисата Габи Еспино, който навърши пет години миналия месец. Николас прилича все повече на баща си, започвайки със светлите си очи.

- Постигна много за кратко време. Мечтаеше ли да си този, който си днес?
Тази мечта започна преди повече от 20г., не знам дали е много или малко време. Мисля, че съм започнал скоро и имам още път да извървя. Благодарен съм за всичко, което ми се е случило, днес продължавам да съм това дете, което започна пеейки пред малко хора и благодарение на Бог, днес пее пред милиони.

- Миналата година получи диамантен диск за “Bajito” и платинен за “Baby”. Какво изпитваш, знаейки, че работата ти стига до толкова много хора?
Когато виждам как публиката приема музиката ми, си спомням, че на 7г., когато бях в колата с родителите си и водещият обявяваше песента, застанала на първо място за седмицата, сложих касетка с песните, които пях тогава и казвах на родителите си: "слушайте, аз съм на първо място", а те ме аплодираха и поздравяваха. Тази мечта я визуализирах преди много години и първият път, когато чух мое парче по радиото и водещият беше казал, че е номер 1, трябваше да спра колата и започнах да плача. Обадих се на майка ми и й казах: "Случва се наистина, вече не е игра". Само ще кажа Благодаря! на феновете си и публиката, която приема музиката ми по този прекрасен начин.

- Ако беше съдия, колко точки би си дал?


Винаги съм бил критичен със себе си и разбира се, че бих си дал нула. Днес все още се питам защо ме аплодират, та аз го направих толкова зле.

- Имало ли е трудни моменти по пътя ти, затворени врати?
Определено да! Имаше много обещания, които накрая се превърнаха в пясъчни дворци. Разликата е, че когато една врата се затваряше, това ни даваше повече сила да продължим напред.

- Музика, кино, телевизия... Къде се чувстваш най-реализиран?
В музиката! Учих за това и на това се посветих през целия си живот. Останалите две също ги обичам и са ми послужили да разпространя повече музиката ми. 

- Как успяваш да разделяш времето си между Ориана и Николас и професионалните ангажименти?
Заради кариерата ми времето, прекарано с Николас и Ориана, не е толкова, колкото ми се иска. Когато не работя, се опитвам да съм с тях и това са най-хубавите моменти в живота ми. Моите две деца с най-голямото нещо, което имам.

- Работиш и по социални каузи. Какво те вдъхновява да го правиш?
Мисля, че във всяка професия, която ти дава възможност да вземеш микрофона в ръка, трябва първо да помагаш. За мен е важно да оставя следа като артист, но е по-важно да оставиш следа като човек.

- Последната ти актьорска изява е в сериала на Ева Лонгория "Теленовела", който е на англйски. Как се работеше там? Различно ли е от това да работиш в теленовела на испански?
Хмммм.... разликата между работата в теленовела на испански и работата с латиноамериканци в "Теленовела"??? Ами, няма много разлики.

- Кои изпълнител слушаш?

Стинг, Бийтълс, Майкъл Джексън, Принс, Лайнъл Ричи, Марк Антъни, Боб Марли. Слушам всякаква музика. Обичам това, което прави The Weeknd. Мисля, че Ариана Гранде е много талантлива.

- Каква е идеалната жена за теб?

Перфектността не съществува, но след физическото привличане, тя трябва да е искрена, приятелка, съучастница, добро чувство за хумор и голяма любовница. Да обича музиката и да обича да танцува. Малко ли искам? (Смее се)

- За какво мечтаеш?
Да няма граници, каквито човек е създал. Един ден всички да се възприемем като братя, каквито сме. Мечтая и за жената, която споменах (смее се).

В щата Флорида, САЩ дори кръстиха улица на негово име

Жан през годините