понеделник, 2 януари 2017 г.

Нургюл Йешилчай: "Беше ми мъчно за сина ми"


Прочетете част от най-новото интервю на Нургюл Йешилчай за списание "BeStyle"...

За сина си: "Искам моят син да порасне като достоен мъж и да се научи да уважава жените. Аз винаги му говоря, дори момичето да те нагруби, даже и да те удари, дори да те заплюе в лицето, ти не й вдигай ръка. Имаше такъв момент, когато му хареса едно момиче. Той дойде при мен и ме попита: "Харесах си момиче, какво да направя?". Аз му казах: "Отиди при нея и й се обясни". Той е отишъл, говорил е с нея, но момичето му отказало. Той не го показва, но на мен ми беше мъчно. Какво тя не харесва в моя син?"


"Всяка сутрин... слушам радио, ставам, пия кафе и влизам в Туитър."

"Не обичам... когато хората се променят, обичам да работя с тези, които познавам. Ако ние намерим този прав път, то без да гледаме можем да вървим по него."

"Винаги съм обичала да... работя."

"Имам си свое ателие... Вече 2 години рисувам. Когато не съм на снимки, може да ме намерите там. От сутринта пускам музика и рисувам."

"Когато пътувахме до Кан... получих изключителни предложения, но не ми се получи, защото Неджат беше малък."

"Преди 10 години исках... да замина за Америка, но тогава току що се бях изправила на крака и затова се страхувах."

"Много бих искала да... изиграя Камилия Клодел и Клеопатра от романите на Шекспир."