сряда, 11 януари 2017 г.

Ще играе ли пак Уилям Леви в теленовела?


Уилям Леви предизвика фурор в Мексико Сити на премиерата на филма "Заразно зло: Последен епизод".


Актьорът говори с пресата и разказа как е приел тази роля. "Бях си вкъщи и вече щях да си лягам с жена ми, когато ми се обади агентът ми и ми каза, че става дума за роля в "Заразно зло". Веднага казах да, защото съм фен на лентата, защото съставът е великолепен и защото щеше да е голяма възможност". 

Леви бил запитан за проблемите с дикцията, каквите имаше в Мексико по време на записите на "Бурята", при което той отговорил: "работя на американския пазар и слава Богу там не ме критикуват".

Кубинецът сподели и че не отхвърля възможността да играе пак в теленовела. "Радвам се да се върна в Мексико, страна която ми е дала много, благодарен съм й, защото тук се отвориха вратите за мен и станах известен в актьорството. Разбира се, че съм на разположение, трябва да видя предложения". Продуцентите трябва да са нащрек и да предложат добри проекти, ако искат да го видят пак на малкия екран.