сряда, 28 декември 2016 г.

Вие пожелахте: Исабела Кастийо


Радост и оптимизъм - тези две думи описват най-добре същността на Исабела Кастийо.


Въпреки че тийнейджърският й живот не е "толкова социален", кубинският модел, актриса и певица обича да използва усмивката си при всякакви ситуации. Всичко това го е научила в "Грачи", сериалът, който я изстреля на върха. Друг сериал, с който печели обичта на хората, е "Земя на честа".

- Първият ти контакт с изкуството е на пет годинки на голям концерт на майка ти. Как се чувстваше тогава?
Беше доста забавно, защото семейството ми е музикално. Майка ми е известна певица в Куба, Делия Диас, баща ми е нейн перкусионист, Хосе Кастийо. Сестра ми свиреше на пиано. Децата, когато искат да пеят или когато знаят, че ще станат певци, изпяват една нота и бащата казва, че имат ритъм. Аз никога не давах следа, че ми харесва музиката. Мисля, че пях скришом. Качих се на сцената и казах на мама, че исках да пея, защото знаех песента. Майка ми, ужасена, каза: "Тя не пее". И се оказа, че пея като опитна певица. След това на всеки концерт молиха майка ми "да пее малката!".

- И така откри страстта си към музиката...
Да, определено... Вече знаех, че с това исках да се занимавам. Когато бях на 12г., отидохме в Испания и там ме избраха за мюзикъла "Дневникът на Ана Франк". Две години работих в този проект.

- Да играеш главна роля, бидейки тийнейджър, не ти ли се отрази някак на живота?
Не ходих физически на училище, а виртуално. Нямах контакт с хората на моята възраст, защото работих. На 15г. се върнах в Маями, играх в теленовела и след това ми се обадиха и ме попитаха дали искам да оглавя един сериал на Никалодеон. Казах "нека си помисля", правих се на важна, но всъщност не можех да повярвам. В "Грачи" снимах по 16 часа дневно. Затова препоръчвам на всички да ходят на училище, за да имат по-хубав социален живот.

- Съжаляваш ли?
Не. Изживях мечтата си и съм много щастлива. Всичко, което ни се случва, ни учи на нещо.

- Сигурно "Грачи" ти е позволило това изживяване "да ходиш физически на училище"?
Разбира се! Беше много забавно, защото, въпреки че не го правих в реалния живот, го правих в актьорството. Разбира се, три сезона бяха достатъчни да се сближим със състава. "Грачи" беше много забавен сериал, с магия и специални ефекти. Когато бях изморена, ми казваха: "Сега ще те превърнем в жаба" и ме гримираха в зелено. 

- Какво означава "Грачи" за теб?
Голяма част от живота ми. Бяха няколко важни години за мен в професионален и в личен план. Беляза ме за добро, за зло, във всеки смисъл.

- В "Земя на честта" играеш двойна роля - на Алма и Вероника...
Ролята на Вероника бе напълно различна от това, което бях правила преди това. Превърна се в голямо предизвикателство, тъй като идвах от "Грачи", където имах 10 клонинга. Да правиш различни героини е много забавно. Трябваше да разгранича двете, защото сцената на едната героиня не се снимат една след друга. Може да заснемеш една сцена на Алма и веднага след това влизаш като Вероника. 

- Най-голямата трудност по време на записите?
Определено това, че спах малко. Отговорността да изпълня две различни героини и то за по-голяма публика, беше нещо, с което се събуждах всяка сутрин. Това ти помага да растеш като актриса.

- Как се работи с останалите от състава?
Страхотно! Разбирахме се много добре. Срещнах се с актьори от "Грачи" като Кимбърли Дос Рамос, Сол Родригес и Вирхиния Нуньес. Срещнах се пак с режисьора Луис Мансо. Сякаш си бях със семейството. 

- Имаш голяма група фенове, които те обожават. Как се чувстваш, получавайки толкова обич?
Те са върхът! Казват се "Isabellaticos" и подлудиха целия свят. Никога не съм мислила, че ще стигна до сърцата на толкова хора в страни като Италия, Бразилия, Аржентина, Мексико и т.н.

- Ако не беше артист, каква щеше да си?
Фотограф, за да мога да улавям уникалните моменти в живота.

- Каква е следващата ти стъпка?
Играх лошата Лус в сериала "Аз съм Франки", сега си почивам, а след това подготвям нови изненади за Вас, за които ще Ви разкажа скоро.

- До къде искаш да стигнеш?
Небето е границата. Никога няма да искам да спра да работя. Ако спечеля един Оскар, ще искам друг. Аз съм работохолик, обичам си работата, това е моят живот и нямам граници. Искам да правя всичко.

- Какво правиш в свободното си време?
Композирам, това е порок за мен.

Любим цвят: черен, розов
Любими актьори: Дженифър Лорънс и Брадли Купър
Любим филм: "Титаник"
Домашни любимци: 4 кучета - Принцес, Чуло, Кокоа и Кубита. Целта ми е да станат шест.