вторник, 1 ноември 2016 г.

Чаатай Улусой: "Нямам половинка в живота си"



Чаатай Улусой бе засечен заедно със своя мениджър в Куручешме.

В момента актьорът участва в един от най-рейтинговите турски сериали - "Вътре" (İçerde)...

Пред журналистите екранният Яман от "Кварталът на богатите" разкри, че пише сценарий, но не издаде повече: "В момента пиша сценарий - имам идеи"... 

За него... "Работя много и рядко излизам, затова не ме виждате често. Снимките на "Вътре" вървят перфектно. Доволни сме от оценката на зрителите. Те харесват нашия проект. Работя със страхотен екип, с който се разбираме с един поглед. Всеки си върши работата отлично, неразделни сме с всички"... 

Обучение по ръкопашен бой... "Преди "Вътре" преминах обучение как да държа и използвам оръжие. Тъй като за пръв път играя такъв герой, все още продължавам да се уча"... 

За пеенето... "Да, пея в новия си проект, както е по сценарий. Честно, обичам много да пея. Когато го правя, се чувствам страхотно"... 

За любовта... "В момента съм сам. В сърцето ми няма никого. Работя много и нямам време за това. Концентриран съм върху работата си. Разбира се, не мога да кажа кога ще ме сполети любовта. Когато дойде, тя не пита"...