събота, 15 октомври 2016 г.

Лорена Меритано отново на работа, след като пребори рака

Актрисата се връща малко по малко към нормалния си живот, след като превъзмогна този труден епизод с болестта.


Лорена прекара няколко месеца далеч от сцената и камерите заради рака на гърдата, който я атакува неочаквано през 2014, въпреки това, сега е жива и здрава и желае да преустрои живота си във всеки един аспект. Сред плановете й е отново да играе и води. Преди броени дни Меритано се появи на първия си работен ангажимент от много време насам. Тя беше водеща на модно дефиле в Буенос Айрес, където се събраха най-добрите аржентински дизайнери. Те се обединиха към Аржентинската лига за борба срещу рака, създавайки дрехи в розов цвят. 

Лорена изглеждаше много красива и развълнувана. "Беше хубаво да уча отново сценарий, да се подготвям... бях нервна. Беше много емоционално за мен. Благодарна съм, че мога да работя и да продължавам да разпространявам посланието за превенция". Това, което актрисата желае най-много, е отново да се чувства полезна. "В днешно време братята ми плащат сметките, защото очевидно моите пари свършиха Винаги съм била независима и тази, която помага на семейството си, така че да виждам, че не мога да си плащам сметките ме афектира много". 

Въпреки че би искала да прави повече кино и театър, не отхвърля възможността да се върне и в теленовелите. "Това е жанр, който не подценявам и ако утре ми предложат роля в теленовела на Телевиса, примерно, ще я направя с удоволствие, независимо дали е на добра или лоша. Бих била щастлива и с двете, защото това е работа, на хората им харесва и й се наслаждавам много. Да играеш е да мечтаеш. Хубаво е да се превръщаш в друг, да твориш".

Лорена Меритано е убедена, че Едит Гонсалес също ще успее да се излекува от рака като нея. "Тя е толкова силна и интелигентна и съм сигурна, че Едит ще го постигне. Освен това, тя има голям мотив, за да живее - дъщеря й". Аржентинката се е запознала лично с Едит в Мексико по време на записите на един филм и макар в момента да не поддържат контакт, "съм на нейно разположение за каквото и да било, защото има много алтернативни неща, които да се направят като китайска медицина, хомеопатия...". 

Меритано е имала контакт обаче с Лорена Рохас, която за съжаление стана жертва на коварната болест. "Лорена ми пишеше по време на моя процес и веднъж ми писа, че ракът отново се е върнал при нея. За мен това беше страшен удар. Сега си пиша с Майра, сестрата на Лорена, обещахме си, че ще се видим, ако Бог иска, и ще се прегърнем, както обещахме на Лорена".



Меритано признава, че въпреки че е излекувана, живее в постоянен страх. "Лорена Рохах също се беше излекувала, но той се върна. Така че трябва да се науча да живея с този страх". По тази причина актрисата предпочита да се фокусира върху 'тук и сега'.