понеделник, 5 септември 2016 г.

Ето защо Сидхарт Шукла (Шив) напуска "Малката булка"


Днес (05-и септември) бяха излъчени последните епизоди от "Малката булка" с участието на индийския секссимвол Сидхарт Шукла. Героят му в сериала - Шив - умира след нелеп инцидент.

Сидхарт напуска екипа на "Малката булка" в началото на 2015-а - три години след присъединяването си през 2012-а.

За оттеглянето си 35-годишният актьор споделя: "Да, участието ми приключи! Взехме това решение заедно с продуцентите. Няма драми! Сега съм в търсене на нови професионални предизвикателства... Благодарен съм много на сериала. Всеки герой минава по своя път, а този на Шив бе дотук. "Малката булка" бе като обрат в живота ми, даде ми толкова много. Всеки актьор мечтае за това! Изпитвам положителни чувства - любов, възхищение... Напускам с едни от най-скъпите спомени в целия ми живот и кариера"...

След "Малката булка" Сидхарт журира в две поредни издания на "Индия търси талант" и става победител в седмия сезон на риалити шоуто "Страх".

В момента Шукла се е отдал на заслужена почивка... сам. За любовта в живота си вечният ерген доверява: "Трябва да призная, че връзките не са ми силна страна. Чисто физически не мога да се посветя на половинката си - зает съм всеки ден, снимам по 12-14 часа дневно, не ми остава време за нищо друго. Ако имам нужда да поговоря с някого се обръщам към най-близките си. Така че никога не съм се чувствал самотен или емоционално несигурен. Щастлив съм със самотата си!"...