петък, 23 септември 2016 г.

Вие пожелахте: Джесика Мас

Красивата пуерториканка отишла на почивка в Мексико, без да осъзнава, че артистичният й живот ще бъде в тази страна. Днес, Джесика играе в големи продукции на Телевиса. 


Актрисата учи драматично изкуство при Адриана Бараса. Големият си дебют като актриса прави на големия екран с филма "Rudo y cursi" през 2008. Оттогава се е снимала за Телевиса, Мексико ("Дума на жена", "Паднала от небето", "Това, което животът ми отне"), Телемундо, САЩ ("Призракът на Елена", "Кралица на сърца"), Унивисион, САЩ ("Страстно сърце") и Телефе, Аржентина (Такси, преплетена любов).  

В личен план Джесика и Рамиро Фумацони са заедно от 16 години и въпреки че са работили за различни компании в различни страни, са се разбрали да не се разделят за дълго. През 2015 Джесика стана майка на две красиви близначета: Бианка и Рамиро. През 2016 се върна към актьорската си кариера с теленовелата "Лъжливо сърце" за Телевиса с ролята на пресметливата Карла. 

- Как започна актьорската ти кариера?
Приключвах кариерата си на журналист, правих си практиката в канала, който ми даде шанс да започна да играя в скечове в предаване на живо.

- Защо реши да живееш в Мексико?
Седем години живях в Маями и едни приятели актьори, Хуан Солер и Маки Солер, ни поканиха мен и съпруга ми да прекараме с тях няколко седмици в Мексико. По време на престоя ме представиха на продуценти от Телевиса и започнах да работя в проекти на компанията. 

- Лесно или трудно ти беше да влезнеш в тази среда?
Зависи, винаги мисля, че трябва да си подготвен. Този, който упражнява добре професията си, ще работи винаги, но от друга страна, има фактор късмет и връзки. 

- Как подготвяш ролите си?
Първо, им измислям биография. После се опитвам да открия мои неща, които се доближават до ролята и след това се оставям на това как мисля, че мисли или усеща персонажът. Радвам се на всяка героиня, защото ми позволява да дам живот на човек, който не съм аз. 

- Публиката прие много добре капитан Моника в "Това, което животът ми отне". Как се чувстваш от това?
Супер доволна от начина, по който ме прие. Хората бяха много мили с мен. И до днес ми пишат "защо умря и то по такъв начин?". Много искаха да ме видят до края на историята и да ме видят щастлива с Димитрио (Освалдо Бенавидес). Нещата, които ми казват хората, нямат цена. Насладих се много на ролята и това е важното.

- Как се чувстваше в ролята на Карла... първата, след като стана майка?
Щастлива да се върна в теленовелите след почивката ми заради бременността и най-вече се чувствам благословена, че участвам в толкова организиран проект и където целият екип се разбирахме прекрасно като приятели от цял живот.

- По характер какви са децата?
Бианка е много забавна, много се смее и изведнъж си променя настроението. Рамиро е много нежен.

- Говорят ли вече?
Започват да казват първите си думички и да ходят. Трябва да тичаме след тях, защото са страшни.