четвъртък, 22 септември 2016 г.

На Марлене Фавела й е вървяло много добре в любовта

Актьорите Марлене Фавела и Артуро Кармона се присъединяват към пиесата "Защото мъжете обичат к**ките", в която е и Алейда Нуньес.


Марлене Фавела се смята за жена със силен характер, "но ми е вървяло много добре в любовта, не мога да се оплача. Вярвам в любовта и в половината". Също така, актрисата каза, че животът е твърде кратък, за да сме сами. "Аз никога не съм самотна, имам си компания, животът е твърде кратък, не трябва да сме дълго време сами". 

Добави, че е много влюбена в работата си, в семейството си, в живота, в един мъж. "Животът ми не минава в правене на селфита и съм щастлива, защото мисля, че тази част си е за мен". От своя страна, актьорът от "Бурята" мисли, че мъжът трябва има половинка. "Човек не знае кога е моментът, за да се влюбиш, става изведнъж, красиво е и изисква време, посвещение, уважение. Мисля, че един мъж да е пълноценен, трябва да е влюбен, с човек до себе си. Бог не ни е направил да сме сами, а да имаме половинки".