неделя, 25 септември 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 23-и септември (петък)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 23-и септември, ден петък.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Опасни улици" (Arka Sokaklar) (начало на единадесети сезон). Показани бяха още епизоди от "Любов под наем" (Kiralık Aşk) (начало на втори сезон), "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat), "Ветеран" (Kaçın Kurası) (премиера), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Назови ме" (Adını Sen Koy).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. Нов сезон: "Опасни улици" (Arka Sokaklar) на Kanal D с рейтинг 7,29%.

2. Нов сезон: "Любов под наем" (Kiralık Aşk) на Star TV с рейтинг 6,06%.

5. "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat) на FOX TV с рейтинг 4,17%.

17. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 2,15%.

21. Премиера: "Ветеран" (Kaçın Kurası) на ATV с рейтинг 1,73%.

25. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 1,63%.

64. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 0,82%.

Единадесетият сезон на "Опасни улици" стартира повече от обещаващо! "Любов под наем" успя да отнеме лидерството на "Разкажи ми за любовта", а премиерният "Ветеран", своеобразно продължение на "Колоритно" (Rengarenk), записа изключително слаба гледаемост още с пилотния си епизод...