сряда, 6 юли 2016 г.

Вие пожелахте: Гонсало Гарсия Виванко


Трябва да признаем, че Гонсало Гарсия Виванко е един от най-привлекателните мексикански актьори. Той обаче не се възгордява от това: "Това е само една добра визитна картичка"...

Това, което го прави наистина привлекателен и интересн, е начинът, по който гледа на живота и го живее. Гонсало е учил в Школата на Ацтека и след това е играл в няколко продукции на тази компания. По-късно решава да учи актьорство в Мадрид. Обикаля няколко европейски държави и за да си плати пътуванията, работи като сервитьор, връзки с обществеността и модел. През 2009 се връща в Мексико и играе за Телевиса в "Любовно лято" с Дулсе Мария. Година по-късно се мести в Маями, където участва в няколко телемундели, сред които "Господарката", "Опасни връзки", "Клетниците" и "Земя на честта". След шест години в Маями отново се върна в Мексико, където играе в постановката "Момче среща момиче". Серийните филми и киното е следващата посока, към която ще фокусира кариерата си. 

От малък харесва конете, израснал е с тях в семейното ранчо в Гуадалахара. Най-обича да язди, да усеща тази свобода и да е в контакт с природата. 

Когато си почива от сцената и прожекторите, Виванко обича да се връща в родната си Гуадалахара, Мексико със семейството си. Той е голям домошар, но посвещава време и на самия себе си: йогата, доброто хранене и фитнесът са част от живота му.  

- Как реши да се посветиш на актьорството?
Първият ми контакт с актьорството беше, когато бях в училището в Гуадалахара, имаше три препоръчителни предмета - рисуване, музика или актьорство. Пробвах рисуване и видях, че не стана. Опитах с музика, но имаше само час по флейта, тогава влезнах в театъра и ме очарова. Участвах в няколко пиеси в училище, но никога не смятах, че това ще е моята кариера, докато не дойдох да живея в Мексико Сити, когато бях на 17-18 години. Приключвах училище, започвах като модел и ми споменаха за Школите на Телевиса и Ацтека. Реших да уча в тази на Ацтека и оттогава ме влече тази професия.

- Какво усещаш, когато се видиш по телевизията?
Не обичам да се гледам. Обикновено не гледам работата си, може би един епизод само или нещо, за да видя какво да поправя в играта си. Критичен съм към себе си. Не искам да се гледам, за да не си втълпявам неща в главата, но знам, че има неща, които да поправям.

- Коя е най-трудната роля, която си изиграл?

Всички са трудни, било то в теленовела или в театър.

- Често ходиш в Испания... какво те привлича в тази страна?
Актьорските курсове в академията на Хуан Карлос Кораса. Бях учил там преди девет години и исках да се върна. След като приключих "Земя на честта", нямах проект на хоризонта и не ми хрумна по-добра идея, за да се възползвам от свободното си време. Работата на артиста не свършва никога.

- Какво очакваше от тези курсове?

Да се обновя и подобря като актьор и личност. Когато работиш дълго време без почивка, добиваш дефекти, а тези курсове ти помагат да се освободиш от тях.


- Познават ли те по улиците?
Да, макар да се съмняват в началото. Приближават се и ме питат дали съм от "Земя на честта", тъй като вече не бях с тази външност, както в теленовелата. Обичта на публиката е невероятна.

- Ти игра Флавио в "Земя на честта". Би ли искал да си друг от Гаярдо?
В началото щях да бъда Самуел, но накрая останах с ролята на Флавио и ми се стори отлично, защото любовната ми история с Кимбърли Дос Рамос е много специална. Освен това, героят ми трябваше да язди кон и ме очарова. 

- С кой актьор от тази теленовела имаше най-добри отношения?

С Аарон Диас - най-добрият ми приятел от много години. Дотогава не бяхме играли заедно и беше страхотно да бъдем братя, защото такива се чувстваме и в реалния живот.



- Как се справяш с егото?
Благодарение на възпитанието, което са ми дали родителите ми, и на това, че започнах от нулата, това ме е направило скромен. За десетте си години кариера съм бил екстра, статист, с малки роли... костваше ми много да стигна до тук. Все още се изненадвам, че ми искат автографи, аз съм като всеки друг. Това, което ме различава от другите, е, че ме дават по телевизията. Не съм Нобел, а и да бях това не ми дава право да се чувствам по-горе от някого.

- Как се определяш?
Голям перфекционист съм и се опитвам да намеря както духовен, така и физически баланс с мен самия, с това, което правя, с кариерата и семейството си. Промених много стила си на живот много пъти през последните години. Преди бях голям купонджия, а сега се концентрирам в здравословния живот. Дори ходя на психолог, защото искам равновесие в живота си.

- Как се поддържаш във форма?
Пазя се много, внимавам какво ям дори какво мисля. Правя упражнения горе-долу по 4 часа на ден. Опитвам се да взимам колкото се може по-малко лекарства, аз съм за хомеопатията и предпочитам иглолечението. Старая се да ям по-малко червено месо. Освен това, не ям млечни продукти, защото не ми понасят, но така кожата ми изглежда по-добре и имам повече енергия. Избягвам сладкото, захарта, но основното е да се правят упражнения и да си добре вътрешно.

- За какво мечтаеш?
Мечтая за семейство, искам да имам къща с градина, природа, да продължавам да работя на върха, да правя много неща. Да правя и други неща, които не са свързани с актьорството - да работя на полето, да бъда бизнесмен или да участвам във фондация. Има много неща за правене.