сряда, 8 юни 2016 г.

Вие пожелахте: Ана Лорена Санчес


Истинска и здраво стъпила на земята...

Ана Лорена е живяла в Тексас и след това в Сан Антонио. Израснала е с родителите си, брат си и сестра си в много семейна обстановка. Ходила е в двуезично училище. Любимите й предмети са били литература на испански и философия, а от извънкласните занимания - танците и социалните дейности. Разказва, че да живее на границата й е дало перфектната рецепта, за да бъде истинска мексикано-американка. Това й помага да се развива и на двата езика. Пътува често до Мексико, за да не изгуби корените и контакта с останалите си роднини.

Нищо не спира Ана Лорена по пътя й към триумфа. Един ден получила покана да участва в "Таланти Америка", където печели първо място по моделство и второ и трето място по актьорство и арабски танци. Това привлича вниманието на осем от единайсетте агенции за артисти, присъствали на събитието и които проявили интерес да управляват кариерата й, защото смятали, че бъдещето й е не само обещаващо, но и сигурно. Но тя решава да приключи образованието си. По-късно се явява на кастинг за Телемундо и е избрана сред 600 кандидати. Така дебютира в "Опасни връзки". След това печели първата си главна роля в "Красавица" на Унивисион. Снима се в серийния филм "Престъпно луд" с Лорена Рохас. По-късно се връща в Телемундо с ролята на София дел Хунко в "Земя на честта". Сега е в очакване на следващия си проект.

- Кога си даде сметка, че ти харесва телевизията?
Винаги ми е харесвал светът на изкуството като начин на изразяване и създаване. Нямаше значение дали е урок по рисуване, по танци или театър. Всъщност не мога да кажа, че телевизията е първото, което ми грабна вниманието, защото родителите ни ни даваха други опции за забавление. По време на търсенето на кариера се появи един голям учител, на когото дължа смелостта да приема призванието си и страстта като актриса. Казва се Себастиан Лигарде. В неговите часове се влюбих в тази професия.

- В колко теленовели си играла и коя е тази, която те е грабнала най-много?
Играла съм в три. Първата ми работа беше в "Опасни връзки" като младата протагонистка. След това в "Красавица" изпълних първата си главна роля и "Земя на честта" в ролята на София. Не мога да избера между трите, защото всяка една има своята магия, работих по тях с много обич, те ми дадоха и много преживявания, чрез които израснах като личност. А това търся в тези превъплъщения.

- Какво ти донесе ролята на София и как се разбираше с колегите си?
Ролята на София ми донесе много специално израстване като жена и като професионалист. Хареса ми много да я изпълня, защото не беше типичната протагонистка, която става жертва на обстоятелствата. София защитава честността, бори се за справедливостта, вярва в стойността на семейството и ми харесва, защото обичаше без задръжки, ядосваше се също без задръжки и всичко това го правеше, без да загуби своята същност. Тази роля ми даде шанс да се върна през голямата врата в компанията, която ме даде първия ми шанс като актриса. Остави ми и много приятелства, които усещам, че ще продължат до края на живота ми. Бях заобиколена от невероятни хора, които са отговорни за целия този успех. Фабиан Риос и Аарон Диас, които са моите половинки в историята, са големи професионалисти с невероятна химия. Сестрите ми Скарлет Грубер и Кимбърли Дос Рамос, две момичета на моята възраст, които са супер талантливи. Майка ми Соня Смит, голяма актриса, щедра на сцената и извън камерите. Беше ми голяма опора в този проект. Също невероятни актьори като Адриана Лават и Хоакин Гаридо. 

- Харесваше ли ти да целуваш Аарон и Фабиан?
Представи си - как може пред мен да стоят Аарон и Фабиан и да се правя, че не ми харесват? Напротив, радваш се на това, което имаш пред теб! И това служи за ролята, разбира се, уважаваш личния живот на всеки един, тъй като и двамата са женени. Въпреки това, в сцената героите трябва да се наслаждават един на друг, трябва да се влюбят.

- Героинята ти е жертва на домашното насилие. Как се подготви?
На базата на проучвания и по-специално на работата ми в професионалист като Фабиан Риос, който ми даде цялото си доверие. Знаехме, че ще се пазим в сцените, въпреки нашите различия в историята. Не ми харесва, че се случват такива неща. Реалността е много по-жестока. Трябва да сме малко по-запознати с тази тема, за да го избегнем.

- Кое ти беше най-трудно в ролята на София?
Фактът, че съм ветеринарка и да науча всички техники. Също трябваше да работя със спринцовки, а имам фобия от игли.

- Разкажи ни някоя любопитна случка от записите...
Имаме много... Работата ни с конете е елемент, над който нямаме контрол. Веднъж снимахме сцена, в която Аарон трябваше да се качи на коня с мен и ако не беше Аарон, който умее да язди, щях да се убия, защото изтървахме коня, а аз само се хванах за животинчето, а той го хвана и контролира. Аарон беше истински герой, спаси ми живота. Казах си: "Добре, още един ден в живота на Ана Лорена и София дел Хунко". Адреналинът никога не липсва в тази професия.

- Когато не снимаш теленовели, какво обичаш да правиш?
Обичам да прекарвам цялото време, което мога, със семейството си в Тексас и в Мексико. Много е важна връзката ми с тях, защото те са моят бензин. Обичам да правя неща, които подхранват кариерата ми, но и ми позволяват да се откъсна от снимачния процес: обичам да пътувам, да чета, да ходя на уроци...

- Вярно ли е, че баба ти и дядо ти са най-големите ти фенове?
Да, напълно и аз на тях, защото те умеят да се борят и да бъдат все още женени. Борят се за любовта си, борят се за семейството си и това се носи в кръвта. 

- Какво искаш да правиш занапред?
Бих искала да правя кино или телевизия за англоезичния пазар, както и да се върна в Мексико и вероятно да правя театър. Тази професия ми дава много възможности и съм готова да бъда там, където има добра история и най-добрия продукт. 

- Как преживя раздялата с Хулиан Хил?
Отидох в дома на баба и дядо, свързах се със семейството си. Помогна ми много да плача много, да плача в ръцете на любимите си хора. Смятахме да имаме деца, мислехме, че връзката ни ще трае цял живот.

- Има ли вероятност да се съберете?
Когато обичаш някого, искаш да го видиш щастлив с или без теб. Времето минава и каквото и да става, понякога не съвпадаш с даден човек. За съжаление, различията бяха повече от любовта и това е реалността. Причината не е изневяра, но няма вероятност за събиране.

Обича водните спортове; танците и скоростта на моторите.