петък, 10 юни 2016 г.

Соня Смит се раздели с Рикардо Чавес


Слуховете за възможна раздяла между Рикардо Чавес и Соня Смит се появиха, след като актьорите спряха да се появяват заедно на публични мероприятия...

Мексиканецът потвърди, че от няколко месеца е разделен с актрисата от "Земя на честта": "Темата е доста трудна за мен. Боли ме дълбоко. Преди 78 дни Соня си отиде от живота ми. По ирония на съдбата точно когато пролетта дойде - 21-и март - зимата навлезе в дома ми, слънцето си отиде". Въпреки че не споделя причините за раздялата, Рикардо я вижда окончателна след почти тригодишна връзка.

Соня и Рики се запознат на снимачната площадка на "Мъж под наем" (Marido en alquiler). "Не съм от тези, които говорят за лични неща. Още повече, когато те засягат и друг човек, който винаги ще уважавам. Реших да приключим, заради нещата, които се случиха. Остана голямо разочарование и дълбока тъга. Истината е, че никога не съм бил толкова тъжен", допълва Чавес.