петък, 13 май 2016 г.

Марлене Фавела пуска своя марка червила


Марлене Фавела уверява, че се намира в най-хубавия етап от живота си - не й липсва нищо и е на път да стане бизнесдама...

"В този момент съм толкова щастлива - не ми липсва нищо, имам работа, започвам нови проекти като бизнесдама, ще пусна и своя марка червила. Не съм затворена към нищо", доверява Фавела. Най-важното за нея сега е "да се образовам, да уча, да взимам уроците, които ме усъвършенстват като актриса, да съм активна в спорта"...

Марлене има ексклузивен договор с Телевиса за четири проекта, първият от които бе "Страст и власт" (Pasion y poder). Вторият тепърва предстои, като към момента 39-годишната красавица не издава подробности. Фавела е ангажирана и с постановката "Перфектна анатомия" (Anatomia perfecta), която тръгва из театрите в Мексико в края на май.