неделя, 15 май 2016 г.

Тина Дута: "Щях да напусна "Моята карма"


Представяме Ви ексклузивно интервю с чаровната Тина Дута (Ичха/Мити от "Моята карма")...

- Какво означава за теб "Моята карма"?
Едно голямо приключение. Никога не съм предполагала, че ще изживея нещо подобно, но уви!

- Там играеш две роли...
Честно казано, в периода 2013 - 2014-а обмислях да напусна сериала. Сценаристите бяха решили, че Ичха ще умре, и това предполагаше край на участието ми там. Самата аз се бях настроила да напусна. Но по-късно ми съобщиха за ролята на Митхи. Зарадвах се и веднага се явих на кастинг. Продуцентите не предполагаха, че ще ме видят отново. Прослушването беше с продължителност 1-2 минути - всички останаха впечатлени.

- Как преминаваха записите?
Снимачният процес бе като сън за мен, сякаш е траел само миг...

- Коя роля ти допада повече - на Ичха или на Митхи?
И двете страшно много ми харесват, но повече ми се отдаде тази на Митхи. Тя е настойчива и натрапчива, докато Ичха се влияе от мнението на околните и в един момент се оказва, че именно добротата й е това, което я погубва.

- С кой от колегите поддържаш връзка и до днес?
Рашми (Тапася). С нея прекарахме и добри, и лоши моменти, но никога не изгубихме приятелството си.

- Разкажи ни за някои ваши преживявания...
Чувствах се доста конфузно, когато трябваше да се женя за Виир (Нандиш). Все пак Рашми е негова съпруга. Когато пък празнувахме годишнината на сериала, тя без да иска изпусна парче торта върху Серджита Ре (Мукта) (смее се).

- Благодарим ти за интервюто, Тина.
И аз благодаря!