събота, 2 април 2016 г.

Сара Кхан проговори за смъртта на Пратюша Банерджи


Една от най-добрите приятелки на Пратюша Банерджи ("Малката булка", "Ритъмът на мечтите") - Сара Кхан ("Цветовете на любовта"), проговори за смъртта й.
"Пратюша преминаваше през труден период, но не мислех, че ще се стигне до самоубийство. Тя бе силно момиче, често се сблъскваше с трудностите в живота. Не мога да повярвам, че нея вече я няма. Приятелката ми споделяше проблемите си с мен. Усетих, че минава през депресия. Тя страдаше, заради Рахул. Всичките й проблеми се дължат на него. Грижеше се за този нещастник, той бе затънал в дългове, притиснат до стената. Никога не съм го харесвала. Когато Рахул влезе в живота й, й нареди да забрави за приятелите си. Никой от нас, обаче, не прекъсна връзка с нея. Говорих с Пратюша през февруари и я помолих да сложи край на отношенията си с него, тя обаче не ме послуша. Не контактуваше с никой от нас. Посъветвах я, че е използвач, да го остави, че не е за нея. След всичко това тя спря да ми говори. Въпреки всичко, продължавах да й звъня и да я търся. Говорих с Пратюша последно преди седмица. Попитах я дали е добре - не ми разказа много, но се опита да ме увери, че всичко е окей. Веднага разбрах, че нещо не е наред. Винаги, когато имаше нещо, тя ми споделяше. Нашата връзка бе много силна. От шест години сме много близки приятелки. Имаше период от една година, в който живеехме заедно и не се разделяхме. Чувствам се много зле, защото знаех, че Рахул не е за нея. Нейната майка ме попита защо не съм могла да спра всичко това. Защо не съм се погрижила за нея... Не знам какво да й отговоря. Много съм разстроена и същевременно ядосана", довери екранната Садна от "Цветовете на любовта".