понеделник, 25 април 2016 г.

Торал Распутра: "Сбогувам се с Ананди с удоволствие"


Торал Распутра няма нужда от представяне. 28-годишната звезда е една от най-обещаващите боливудски актриси.

В момента в Индия се въртят последните за Распутра епизоди от "Малката булка". Първият сезон от хитовата мелодрама завършва с убийството на героинята й Ананди.

Днес (25-и април) по телевизия Colors TV започва втори. В него действията се развиват със скок във времето от 15 години, а главно действащо лице е дъщерята на Ананди и нова "малка булка" Нандини.

Преди да се сбогува със зрителите от малкия екран, Торал даде интервю за водещото издание "Tellychakkar".

- "Малката булка" се завръща с обновен актьорски състав. Ти реши да прекратиш участието си. Щастлива ли си от това свое решение?
Да, доволна съм от избора, който направих. Въпреки че първоначалната концепция на сериала е страшно добре замислена, промяна бе наистина необходима. Всички започнахме да усещаме, че историята се протаква. Сега тя ще бъде обновена с нов сценарий и много нови лица. Вярвам, че зрителите ще се насладят...

- "Малката булка" за теб е...
Едно красиво изживяване... Не всеки получа такъв шанс. В сърцето ми винаги ще има място за "Малката булка". Научих страшно много от опита си там. Образът на Ананди ми помогна да се разкрия не само като актриса, но и като индивидуална личност. Сега обръщам повече внимание на социалните проблеми в обществото.

- А би ли подкрепила социална организация?
Защо не! Ако ми се отдаде възможност да се включа в някоя благородна кауза, не бих се замислила.

- Какви са новите ти проекти?
Бих желала да се пробвам в комедия. Наясно съм, че зрителите не са свикнали да ме виждат в такава светлина, но съм сигурна, че ще им се хареса. Когато започнах да играя Ананди никой не ме прие, сравняха ме постоянно с Пратюша. Но въпреки това, днес съм по-позната като "малката булка", отколкото като Торал.

- Мислиш ли, че омъжените актриси имат по-малък шанс в кино индустрията?
Категорично не! Лично аз продължих с "Малката булка" и след като се омъжих. Ако една актриса съумява да влиза в образ така, както трябва, другото няма значение.

- Как са нещата в личен аспект?
Този въпрос трябва да го зададете на близките ми. Те знаят! (Смее се) Иначе се оприличавам на нормално момиче, интроверт - трудно се приобщавам. Приоритет за мен са работата и добрите отношения с околните.

- Тази година си участник в риалитито "Box Cricket League". Смяташ ли, че то ще те покаже в добра светлина?
Разбира се! Много хора ме питат каква съм в личния си живот. "Box Cricket League" е добра възможност да се разкрия пред публиката.

- Какви са плановете ти за бъдещето?
Очаквам нов проект... Но ако не се появи подходящ такъв, ще пътувам.