петък, 18 март 2016 г.

Еркан Петеккая: "Как бих могъл да проявя насилие към Нургюл? Да не се мисли за Бионсе?!"


След отприщилия се скандал между Нургюл Йешилчай ("Любов или наказание", "Твоя мой живот") и Еркан Петеккая ("Времето лети", "Дила", "Твоят мой живот"), страстите по темата не стихват...

Наскоро Нургюл даде интервю, в което призна, че напускането на сериала "Твоят мой живот" се дължи именно на грубото отношение от страна на Еркан.

В отговор журналистката Рахшан Гюлшан взе такова и от самия Еркан, в което той направи следното изказване: "Как бих могъл да проявя насилие към Нургюл? Да не се мисли за Бионсе, а?"...

След отреагирането на феновете в социалните мрежи, Еркан излезе със изявление, че не е цитиран правилно и въпросният откъс не съдържа смисъла, който той е имал предвид. "Уважаема Рахшан, в разговора ни по телефона си говорехме по съвсем различен начин... Казваш едно, а те пишат друго... Това коренно изопачава нещата. Под "Насилвам Нургюл? Тя да не е Бионсе, а?" имах предвид нещо коренно различно. С тези думи ми се искаше да подчертая егото ѝ - това, че се опитва да внуши на всички, че съм я насилвал, че режисьорите са се държали лошо с нея. Дори с Нургюл да останем на необитаем остров, никога не бих ѝ посегнал по какъвто и да е начин. Благодаря ви, госпожо Рахшан, че ме "изслушахте" и го написахте. За това, че противниковата страна ме оклевети... Но аз реших да отговоря. Нашата компания също излезе с изявление. Уморих се... повече не искам да говоря по тази тема. Жалко е, че трябва да опровергаваме такива глупости.  С уважение: Еркан".