петък, 4 март 2016 г.

Хулиан Хил иска да има дете от Ана Лорена Санчес


Въпреки че е баща на двама младежи - Хулиан (на двадесет) и Никол (на двадесет и девет), 45-годишният аржентински актьор Хулиан Хил мечтае отново да има деца.

"Ако днес ме попитат какво ми липса, бих отговорил, че ми се иска още едно дете... Обичам децата, те са моята най-голяма мотивация", признава Хил. В момента Хулиан има връзка с актрисата от "Земя на честта" (Tierra de reyes) Ана Лорена Санчес. "Отдавам се за връзката ни всеки ден. В бъдеще си представям да имам още едно отроче, но нека Бог си знае работата. Ако е от Ана, ще е истинска благословия".


Лошият Улисес от "Капризи на съдбата" (Sortilegio) е загрижен за децата си. "Не съм ревнив, иска ми се да съм им по-скоро приятел". Хил уверява, че се раздава на сто процента в името на това да бъде герой в очите на наследниците си: "Всички допускаме грешки, никой не е перфектен. Но давам всичко от себе се, за да се гордеят с мен". 


В момента Хулиан Хил се снима в "Мечтая за любов" ("Sueño de amor"). С героят му си приличат само по това, че имат две деца. "В теленовелата персонажът ми е моя пълна противоположност. Той е баща, фокусиран изцяло върху кариерата си, в това да е успешен бизнесмен. Не умее да разрешава семейните проблеми... затова е и агресивен дори към най-близките си".