сряда, 2 март 2016 г.

Вие пожелахте: Скарлет Грубер


Танцьорка, психоложка, модел и актриса от теленовели, филми и театрални постановки. Това е венецуелката Скарлет Грубер.

Скарлет е истинска кутия, пълна с изненади. Учила е танци, психология, участвала е в няколко реклами и музикални клипове (на Елвис Креспо, Ел Гата, Крис Каб и Иса Галада), играла е в театъра, киното и в телевизията като протагонистка с едни от най-добрите актьори.

Скарлет избира фамилията на майка си, но истинското й име е Скарлет Фернандес Грубер. Дъщеря е на Габриел Фернандес и Астрид Грубер - известна актриса. Има три по-малки сестри. От малка знае, че ще се занимава с изкуство. Затова се посвещава на балета. Контузия на осемнадесет обаче я кара да се ориентира към актьорството. Родена е във Венецуела, но израства в Маями. В момента живее сама с кучето си Тобиас.

Младата актриса започна кариерата си преди шест години с участие в телемунделата "Аурора" ("Aurora") в ролята на Джени. Месеци по-късно се снима в "Страстно сърце" ("Corazón apasionado"), където си партнира с имена като Марлене Фавела, Гай Екер и Сусана Досамантес. С Гай играят заедно и в "Росарио" ("Rosario"), където се превъплъщава и покойната Лорена Рохас. В "Красавица" ("Cosita linda") изпълнява двойна роля, но истинска слава добива с Андреа в телемунделата "Земя на честта" ("Tierra de Reyes"). Публиката пощуря по екранната двойка Самуел и Андреа или накратко "СамДреа".

В момента красавицата се подготвя за нова роля, за която все още не издава никаква информация, и очаква премиерата на филма "Апостол Сантяго" ("Santiago, el apóstol"). Там тя си партнира с Кристиан де ла Кампа, Ана Лорена Санчес и Скарлет Ортис.

- Каква беше като малка?
Бях много палава. Обожавах сладките. Майка ми все ги криеше на най-горния рафт в кухнята, мислейки си, че няма да ги стигна. Един ден ми хрумна да наредя стол върху стол и да се изкача, за да си взема любимите шоколади. Паднах и си счупих челюстта за втори път.

- Как реши да станеш актриса? Това ли си искала винаги?
Нося артистичната жила в кръвта си. Като малка ми харесваше да пея, да танцувам... обичах хората да ме гледат. Знаех, че това е моето призвание. Но се изискваше много работа и посвещение, за да съм напълно подготвена. Работих с едни от най-добрите преподаватели по танци и актьорско майсторство. Те ми дадоха необходимите оръжия, за да бъда толкова успешна.

- Наследила си таланта на родителите си...
Без съмнение! Да си дъщеря на Астрид Грубер и Чамо Габриел... израснах по концерти, телевизионни студия, гледах всички теленовели на майка си. Свикнах с тази среда. Не се виждам да правя нещо друго.

- Не се знае много за личния ти живот...
Не обичам да споделям за личния си живот и в този смисъл съм егоистка. Уважавам актрисите, които пазят загадките около себе си, и аз се опитвам да го правя. Майка ми изповядваше същата философия. Говоря за професионалния си живот, но не и за личния.

- Разкажи ни все пак за себе си...
Дойдох в Маями на осемгодишна възраст. Въпреки че съм американка, не съм изгубила венецуелските си корени. Традиционна съм, ценя силата на семейството, душата ми е малко "остаряла". Обичам да си стоя вкъщи, да слушам музика, да чета или да се разхождам в парка срещу нас. Когато не се снимам, се посещавам на близките си, ходя на уроци по танци, излизам с приятели...

- Как се сбогуваш с дадена героиня?
С много любов и голяма носталгия... Актьорът свиква с персонажите си, влага много енергия в тях.

- В "Красавица" ("Cosita linda") играеш близначки...
Мариана и Мария Хосе са разделени при раждането, едната живее в лукс, другата по-бедно. Всяка мечтае да има това, което другата притежава. Един ден се срещат и се впускат в приключения, които обаче са и малко опасни... Най-сложното беше да ги направя различни, въпреки че изглеждат еднакво.

- "Земя на честта" ("Tierra de Reyes") е първата ти теленовела с Кристиан де ла Кампа. Имаше ли химия между Вас?
Да! Той винаги разказва за първата ни среща - тогава не съм му допаднала, защото се държал като кавалер, а аз не съм му обърнала внимание. Обичам много Кристиан, той е голям джентълмен. Възхищавам му се, заради огромното му сърце. Не можех да имам по-добра половинка. Кристиан е много талантлив и дисциплиниран.
 
- Приличаш ли на Андреа?
Приличаме си по отдадеността на работата и семейството. И по това колко е резервирана. В любовта също съм много отдадена и нежна.

- Каква е Андреа?
Андреа дел Хунко е напълно различна героиня от всички мои предишни. Жена с емоционална бариера, с ценности и желание да държи контрола в семейството. Андреа е най-голямото предизвикателство в кариерата ми! Тя претърпява радикална промяна след като среща истинската любов. В началото се боях, че хората няма да разберат нейната твърдост и характер. Но много жени се идентифицираха с нея. Определено това е най-вълнуващата героиня, която съм играла.

- Кой е любимият ти персонаж от тези, които си изпълнила?
Мариана ("Красавица" (Cosita linda)) и Андреа ("Земя на честта" (Tierra de Reyes)).

- Как беше да работиш със Соня Смит?
Тя е очарователна личност и голям професионалист. Възхищавам й се...

- С Ана Лорена Санчес и Кимбърли Дос Рамос станахте много близки...
Да, те са ми като истински сестри. Обичам ги! Много се забавлявахме по време на записите. Винаги се чуваме, когато можем.

- Как протекоха снимките на филма "Апостол Сантяго" ("Santiago, el apóstol")?
Този проект ще нося винаги в сърцето си. Даде ми възможност да работя с толкова весели и позитивни хора.

- Разкажи ни някоя забавна случка.
Мислех, че преодолях страха от конете, след като седем месеца се снимах в "Земя на честта" ("Tierra de Reyes"). Изглеждаше, че Потра - моят кон, беше много спокоен и лесен за дресиране, но после се убедих, че съм сгрешила.

- Спечели наградата за "Най-добра актриса" на "Premios Tu Mundo" за ролята на Андреа и за "Перфектна двойка" с Крис де ла Кампа. Как се почувства?
Беше невероятно! Не можах да повярвам, че спечелихме за "Перфектна двойка" и за "Актьори на годината" с Крис. Беше шок за мен... Краката ми трепериха. Благодарна съм на моите "брухитас" (от испански: вещички - феновете й).

- Какви проекти предстоят за теб? Как се подготвяш?
Ще продължа да се снимам както за киното, така и за телевизията. Когато ми отравят предложение за нова продукция винаги се чувствам като дете в магазин за играчки. След като изтанцувам танца си на радостта из цялата къща, заставам над сценария, за да открия личността на героинята си. Обичам психологията, затова винаги се опитвам да намеря човешката страна на персонажите си чрез техния опит, чрез недостатъците, навиците...

- До къде искаш да стигнеш?
В актьорско отношение нямам граници. Един актьор никога не спира да се подготвя. Искам да продължа да се развивам като актриса, да се изправям пред нови предизвикателства и може би да премина на американския пазар.

- Мечтаеш да покориш в Холивуд?
Разбира се! Желая да отида в Холивуд, но преди това се надявам да изиграя всички възможни роли на испански. Искам да протагонизирам теленовела, да работя във Венецуела, където направя героиня с моя акцент, обожавам го...

- Колко важни са родителите ти в твоя живот?
Подкрепата на родителите ми е от първостепенно значение за кариерата ми. Майка ми е моят най-мощен крепител, тя ми е най-добра приятелка, гримьорка, мениджер, стилист, шеф, психолог, болногледачка, прави ми конструктивна критика. Когато се прибера у дома, ми показва списък с неща, които бих могла да подобря. Татко винаги казва, че съм невероятна, за да ми повдигне духа. Така че имам перфектния екип. Сигурна съм, че без тяхната любов, вяра и дисциплина нямаше да стигна до тук
 
- Много си организирана и взискателна в работата си. От кого научи всичко това?
Професионализма "наследих" от майка си. Тя е учила във военно училище, така ме е възпитала. Освен това, от петгодишна ходя на балет и дисциплината и съвършенството винаги са били част от артистичната ми подготовка.

Семейството на Скарлет Грубер:

С Кристиан...