сряда, 24 февруари 2016 г.

Габи Еспино: "Майката на Жанкарлос винаги ще бъде моя свекърва"


Габи Еспино и Жанкарлос Канела вече не са заедно, но това не им пречи да бъдат "перфектния екип" в името на сина им Николас, който на 12-и февруари навърши четири годинки.

Актрисата и водеща уверява, че певецът й е голяма опора в грижите за Николас, а също и за каката Ориана. "Подкрепяме се много", казва Еспино. "Имам тази благословия. Подкрепяме се, за да крепим семейството, което искахме да създадем, В същото време продължаваме да се развиваме като професионалисти".

Канела не е единственият, който помага на Габи в грижите на малкия Нико. Бабите му също са важна част от отглеждането. Въпреки че Еспино няма връзка с Жан, твърди, че майка му, Лисет Канела, винаги ще си остане нейна близка: "Имам прекрасна свекърва, която винаги ме подкрепя. Майката на Жанкарлос ще бъде винаги моя свекърва. Помага ми много с децата".

Говорейки за деца, би ли искала красавицата да увеличи семейството си? "Добре ми е така, но не отхвърлям възможността за друго бебе. Зависи много от човека, в който може би скоро ще се влюбя. Не знам, в бъдеще може всичко да се случи".

В момента Еспино се подготвя да води наградите "Билбордс", които ще се раздават на 28-и април в Маями.
Не забравяйте, че от 11-и април (понеделник) започва "Аз съм Дяволът" (Santa Diabla) - най-силният сериал за Габи от началото на кариерата й досега. Поредицата ще се превежда ексклузивно от екипа на Теленовелас Новини.