сряда, 24 февруари 2016 г.

Вие пожелахте: Кристиан де ла Кампа


Кристиан де ла Кампа е един от най-успешните латино актьори в последно време.

Мексиканецът започва артистичната си кариера като модел. Очевидната красота и атлетично тяло отварят вратите на Кристиан към моделството - участва в много дефилета и конкурси за красота. Бил е момче на "Виктория Сикрет Фешън Шоу". Записва се в "Школата на Телевиса", която завършва през 2010-а година. По-късно се включва и в риалити, което търси двойник на Уилям Леви. През 2011-а представя Мексико на конкурса за красота "Мистър Вселена". Там де ла Кампа остава на шесто място. 

През 2011-а започва актьорската си кариера в продукциите на Телевиса "Скъпо сърчице" ("Amorcito corazón") и "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte"). Година по-късно се присъединява към Телемундо, където реализира участия в "Опасни връзки" ("Relaciones peligrosas"), "Господарката" ("La Patrona"), "Аз съм Дяволът" ("Santa diabla") и "Земя на честта" ("Tierra de reyes") с главна рола. През 2014-а бе един от участниците в риалити предаването "Топ Шеф Звезди", а миналата година дебютива в киното с библейския филм "Апостол Сантяго" ("Santiago Apóstol"). 

- Кое те затрудни най-много в "Господарката"?
Това, че третираха героя ми като глупак, че му се подиграваха. Това на мен в реалния живот не може да ми се случи. Не се оставям толкова лесно...

- Как се чувстваше в "Аз съм Дяволът"?
Това бе един от най-трудните и силни проекти за мен! Но не толкова от "актьорска гледна точка"... Начинът, по който получих ролята, беше интересен... Случи се внезапно, изведнъж. Влязох в продукция, която вече беше започнала. Беше решение в последния момент - извикаха ме, аз нямах почти никакво време за подготовка. Трудно ми бе да осъзная какво се случва.

- Какво ще ни кажеш за Самуел от "Земя на честта"?
Самуел е добър, той не се кара с никого. Аз не съм такъв... ако ме нападнат, и аз нападам, избухлив съм, темпераментен. Самуел е по-земен, той обмисля добре нещата и чак тогава действа. Тази част ми беше трудна. Но съм горд от участието си в "Земя на честта".

- Приличаш ли на Самуел или имаш допирни точки с някой от другите братя?
Мисля, че имам нещо и от тримата. Идентифицирам се с порива и сарказма на Флавио, сериозен съм и грижлив като Артуро и благороден като Самуел.

- В "Земя на честта" играеше с Аарон Диас и Гонсало Гарсия Виванко...
Те са мои добри приятели. Целият състав бе прекрасен... С моите "братя" се познавахме от предишни проекти. Идвах от "Аз съм Дяволът", където си партнирах с Аарон. Там исках да го убия, а в "Земя на честта" бе мой брат. С Гонсало бяхме работили в "Господарката", както по други новели. Затвърдихме специалната си приятелска връзка... Разбирахме се страхотно!

- "Земя на честта" е първата ти обща теленовела със Скарлет Грубер. Имаше ли искри и извън снимачната площадка?
Истината е, че не (смее се). Но е истина, че имаме невероятна химия помежду си - в това няма спор! Допаднахме на зрителите и съм изключително щастлив от това.

- Самуел си пада по Андреа. А Кристиан?
Не ме привличат светлокосите, така че Ирина би отпаднала. Жалко, защото е красива и забавна, макар и напориста. Между София и Андреа може би бих избрал втората. Скарлет има голям талант и е много дисциплинирана. Уважавам много това нейно качество.

- В Испания снимаш филма "Апостол Сантяго" ("Santiago Apóstol"). Как бяха записите?
Невероятно! Открих нов свят... Киното ми е страст и съм щастлив, че успях да сбъдна тази своя мечта да бъда част от него. Ще продължавам да дерзая в тази насока.

- Разкажи ни някоя любопитна случка...
Моето по-скоро бе приключение. В двореца Сотомайор, където снимахме, нямаше фитнес... (смее се). А аз не мога без фитнес!

- Как би се определил?
Дисциплиниран, с ясни цели и големи мечти.


Още снимки на Крис де ла Кампа:
Със Скарлет спечелиха нагарадата за "Перфектна двойка", както и "Протагонист на годината" всеки един от тях

С Алисия Мачадо

По време на престоя им в Испания



Ще се повозите ли?